tisdag 12 oktober 2010

Och där dog mina hörlurar...





Snabbt och slarvigt inlägg eftersom jag inte så mycket tid. CrazyBananaBra-videon efterfrågades i bättre kvalité - enjoy!

Veckans "fundering": är det inte konstigt att man alltid känner att folk yngre än en själva är så små och tvärtom? Typ när man ser elever från Friberga på bussen och minns hur man kände sig så stor vid den åldern...men egentligen var man ju inte det alls. Ett annat exempel är att man alltid tyckte att folk som stod studenten var gamlingar som visste allt om livet, men så känns det knappast nu.

Osäker om jag hinner med en frågesport idag, men om jag hinner lägger jag upp det som status på facebook som vanligt!

Foto: Arad Hosseini

4 kommentarer:

  1. Linus "The Pro Gaming" Martinell12 oktober 2010 16:43

    Du måste hinna!!!!!! :)

    pro gaming

    SvaraRadera
  2. OJ, smälte dina hörlurar och blev till ankbajs vid trotoarskanten?

    SvaraRadera
  3. Men hurfan lyckas du med det där?

    SvaraRadera
  4. ja de bara smälte helt plötsligt, vet inte vad som hände ;>

    SvaraRadera