fredag 29 oktober 2010

Minoltan gör sin debut





Nu har jag framkallat min första filmrulle! HURRAY! Minoltan gör en stark debut, var mycket nöjd med resultatet. Kommer inte ihåg vad Nicole och jag försöker göra på de första bilderna - visste inte att vi kunde åstadkomma sånt?! Hoppas ni får er ett gott skratt hursomhelst.

Det första jag sa till tjejerna efter jag tog bilden va: "Wops jag tror den fokuserade på bakgrunden i sista sekund" vilket den typ gjorde...

Foto: Anna Jäfvert & Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. Linus Martinell29 oktober 2010 20:12

    Snygga bilder och fett cool pose arad! :)

    Sen får man jue inte glömma tjejerna också, trevliga som vanligt dära! :)

    Men fett bra bilder arad :) Cudos!

    SvaraRadera
  2. Haha fan vad bra de blev!!!!!!!

    SvaraRadera