måndag 25 oktober 2010

Metro photo challenge

Anmälde mig till årets "Metro photo challenge" (tack för att du tipsade mig Carro!) Årets tre kategorier är:

Emotions
Favorite spot
Everday travel

Har skickat in totalt 9 bilder, 3 bilder i varje kategori (som är max) och de ska nu bedömas av en lokal jury som väljer ut 30st finalister! Allmänheten röstar sen fram vilken/vilka (vet inte hur många det är) finalister som ska representera landet internationellt - så om ett mirakel inträffar och mina oredigerade bilder faktiskt visar sig ha en chans mot andra bidrag så kan ni hjälpa till genom att rösta.

Har gjort en profil på deras sida, så om ni vill kolla vilka bilder jag tävlar med (och se andra bidrag) så klicka på länken:

Thearadman @ Metro photo challenge

Jag ba *vet inte vad jag ska skriva på Om mig*

Som det ser ut nu, eftersom allmänheten inte kan rösta, kan ni trycka på "like"-knappen om ni tycker om ett bidrag som är med i tävlingen och välja om ni vill publicera det på facebook eller inte. Ni kan också kommentera!

8e november får finalisterna reda på om det blivit valda eller inte!

CIAOZ FO' NOWZ

4 kommentarer:

  1. Tror du har en bra chans. Lovar att juryn, vid det här laget, spyr galla över hyperslickade hdr-bilder.

    SvaraRadera
  2. jag ska rösta

    på dem andra

    SvaraRadera
  3. @Farling tack! haha precis det jag hoppades på när jag skickade in dem ;)

    @li37 <3

    SvaraRadera
  4. Linus "The Pro Gaming" Martinell25 oktober 2010 22:55

    Du kommer vinna arad! I am gonna wote for ya m8 :)!!

    "They" don't call me pro gaming for nuffin!

    SvaraRadera