fredag 15 oktober 2010

Introducing the newest member of the blatte-photo team



En special shout-out till Anna som har lånat ut sin analoga Minolta-kamera men främst för att hon åker till Buenos Aires imorgon! BE SAFE

Cathrine tog hem vinsten i sista min med 6 rätt på gårdagens frågesport! Här är de rätta svaren:

#1 - En persisk matta, så kanske jag har tur och kan flyga iväg med den. Kommer ändå aldrig kunna fixa radion so that's a lost case...

#2 - Ciaoz fo' nowz, men bye bye superfly användes ofta förut!

#3 - Burn-E, alla som såg hur jag dog av skratt när jag såg den vet varför. Enda problemet är ju att den är ganska kort...men å andra sidan är den för rolig!

#4 - Sara, alla fick fel på den (och så fick dem inte det ;pPppPPpp). Jag har inte frågat Megan än

#5 - Arre

#6 - En leopard, behöver jag ens motivera? Okej då...coolaste djuret

#7 - Jag har faktiskt inte skadat foten när jag lekte kurragömma, MEN jag tar fel bröstbentag och riskerade diskvalifikation. Är ledsen att erkänna att någon faktiskt slagit till mig och sagt det jag skrev förra inlägget.

#8 - Min farmor

Skönaste motiveringarna:

Daniel skrev:
"Ett skrivhäfte (inkl penna) (hur ska du annars dokumentera ditt bloggmaterial?)

Li skrev på mitt första smeknamn:
"Svar: Blatte

oj jag menar Arre"

Linda skrev på vilket djur:
"Egentligen skulle du välja alla, fatta coolt.

Det var en rolig tävling!

*Hoppas jag vinner för att jag smörade*"

Foto: Arad Hosseini

6 kommentarer:

  1. 5 rätt är fortfarande väldigt bra :)

    SvaraRadera
  2. jaha, #7 va bara för att lura alla som vet att du tar cp bröstbentag...

    SvaraRadera
  3. Eh arad ofta du inte väljer harry potter?????????????? jag tyckte det kändes som det solklara svaret på alla frågor

    SvaraRadera
  4. sorry! 2:an hade ingen chans mot burn-e ;) se den om du inte gjort det!

    SvaraRadera