tisdag 19 oktober 2010

Inte mycket att komma med


Sorry ingen frågesport ikväll. Har inte tid, ingen ork (bla bla bla bla) och kom inte på någon rolig idé. Inte så mycket som händer i mitt "liv", däremot ser jag fram emot mitt "nya liv" som börjar efter lördagens älskade, åååååh så efterlängtade, smaskiga, utsökta, kanske tom obeskrivliga (?) högskoleprov (wo...ho..)

Men men jag ska väl försöka komma på något rolig för A-log inlägget på torsdag! Vad mer händer i mitt liv...ja juste jag är sjuk och försöker få normala sovtider inför provet. Det funkar sådär alltså om jag ska vara ärlig - men jag gör framsteg!

Det konstigaste med hela det här "scenariot" är att jag inte vet något av vad ni gör, ja du där (!), så jag får väl försöka göra en rejäl catch-up senare! För er som inte vet ska jag också skriva ett "manus" för en större stopmotion-film. Allt detta efter "HP"!

"You stay classy San Diego" - Anchorman

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. o se ska du filma med mig också ;D fast du behöver inte planerat nåt, i got it covered :)

    SvaraRadera
  2. juste! kommer bli sjukt kul :D

    SvaraRadera