onsdag 27 oktober 2010

Bulletproof




En ny dansfilm kommer snart! Den här gången kombinerar Li electro och shuffle i en film. Resultat? Awesomeness. Andra filmen jag har fått spela in för vår "King of the dancefloor" - blir roligare och roligare varje gång!

Kvällens citat:

Tjej går fram till oss och frågar: "Hej, skulle du kunna ta en högupplöst bild på mig?"

Kille flirtar med Li "Lookin' good"

Och en främmande man som verkar upprörd sa: "Jag stör väl inte om jag pratar..?!?!"

Gjorde en snabb trailer. Trailern kan ses i 720p HD - ta chansen!

Foto & Video: Arad Hosseini

6 kommentarer:

  1. vilken sjukt bra trailer! Jag är både glad och stolt!!

    SvaraRadera
  2. arad jag tänkte säga att vi borde hänga snart, för jag saknar dig. sen kom jag på att jag bor i paris. men relativt snart kanske <3

    SvaraRadera
  3. <3<3<3<3<3 till er alla!!

    @3bba h3hh3h3 när kommer du hem så vi kan hänga?!

    SvaraRadera
  4. Hallå detta var det snyggaste jag sett på länge!!!!!!!!!! Åh

    SvaraRadera