onsdag 6 oktober 2010

Bacon is good for me

Har ni sett jättetelefonerna i Sthlm? Anders och jag stötte på en idag och medan vi slog in numret för att ringa hem till mig (även fast ingen var hemma) så var det plötsligt någon som ringde oss! Vi tryckte på "svara/ring" och konversationen med den okända mannen på andra sidan jättetelefonen började:

"Hallå? Hallå? Är det pizzeria?" - Jättetelefon
Anders och Arad börjar garva
"Har ni...capricciosa?" - Jättetelefon
"Haha vänta det här känner jag igen" - Arad
Killen lägger på men ringer upp igen sekunder senare
"Haaaaaaaaaaaaaaaalllllllåååååååå" - Jättetelefon, man märker hur han börjar skratta
"Heeeeeeej!" - Arad
"Hallå, har ni capricciosa?" - Jättetelefon
"Nej, tyvärr, vi har slut på capricciosa..." - Arad
Anders skrattar
"Aha ok...vad har ni då?" - Jättetelefon
"Hawaii" - Arad
"Neej, jag gillar inte ananas" - Jättetelefon
Inte jag heller, tänker Arad.
"Ehm, vi har calzone" - Arad
Anders fortsätter skratta
"Hm...har ni något med bacon?" - Jättetelefon
"Bacon?" - Arad
"Ja" - Jättetelefon
"Nej sorry, du får gå till Texas Burger. De har hamburgare med bacon i!" - Arad
"Aaa...det får jag ta och göra!" - Jättetelefon

Det var dagens flum-moment. Snart iväg till Limp, ikväll bjuder han oss geeks på middag!

En sak till, har fått höra att några inte hann skicka in sina hoppbilder så om ni har någon ni ville skicka men inte hann så kan ni göra det! Kommer nog göra ett till inlägg med jumpz

Foto: Arad Hosseini

3 kommentarer:

  1. Linus Martinell7 oktober 2010 11:50

    Asskön telefon jue :)! En sådan ska man ha hemma xP!

    SvaraRadera
  2. " '....' - Jättetelefon" LOL

    SvaraRadera
  3. detta är typ i topp 5 över skönaste inlägg just nu!

    SvaraRadera