söndag 10 oktober 2010

Afro-Arad till non-afro-Arad


Hej framtida jag,

Nu är det så att jag behöver skriva ner en viktig påminnelse om jag i framtiden av en oförklarlig anledning skulle lida av minnesförlust och glömma bort vissa grejer. Därför lägger jag den här texten på ett topp-hemligt ställe, där ingen annan kan få tag i den, kanske inte ens du...jag...du fattar...men den risken jag tar.

Du vet den där låten som du så länge letat efter men med jämna mellanrum inte tänkt på? Ja, precis, den som går daaaaa daaaaa daaaaaaaaa daaaaa da da da daaaaa da da osv. Den som du helt random började gilla och som pinsamt nog är med i Titanic. Den heter A Building Panic av James Horner. Du kan tacka mig genom att köpa en fet kanelbulle i framtiden.

Men säg inte det här till någon, den är ju trots allt med i Titanic och folk kommer automatiskt tro att du menar Celine Dion's uttjatade "My heart will go on" eftersom de inte vet bättre - typ att jag hatar den.

Juste, en sak till yo, om du fortfarande har spotify så finns den där. Sätt på din framtida Mac (för jag facepalmar om jag blivit en PC:are) och va glad över att ditt yngre jag påminde dig. Om Whatevah-listan inte blivit haxxad så ska den finnas där också.

Bez-out

//Din yngre, coolare, version med afro som också tog bilden

10/10/10

1 kommentar:

  1. Linus "The Pro Gaming" Martinell10 oktober 2010 17:10

    Hej framtida arad!!!! :D Halllå ^^!
    Han linus verkar jävla cool, och fett pro gaming!

    Du måste spara afrot m8!

    Coolt 10/10/10 :)

    SvaraRadera