lördag 18 september 2010

Nålfobikern Nicolicious



Your most marked characteristic? "*Tar ett djupt andetag* wacked out! Knäpp? *fnissar* nej jag vet inte...nej jag vet inte...ok lite knäpp. Aaa... Det tror jag. Typ jätteknäpp. Spårad frågetecken?"

What do you most value in your friends? "Ehm...att dem är typ...söta...typ jättesöta...*allvarlig röst* Nej men sköna, avslappnade, roliga. Ja, vad var det jag sa? Ärliga...ärliga."

Who are your heroes in real life? "Vadå asså typ såna som finns på riktigt? För annars vore det Batman, den är given. Men aaaa asså...jag skulle inte banga på Batman. Irl? Vet inte...finns inga riktigt bra...typ mig själv. HAH *self-five* så skön! Min mamma! Och min pappa...typ. Och Batman."

How would you like to die? "*djupt andetag* Inte typ värsta olyckan...jag vill inte va värsta ful i kistan...jag vill inte ha typ krossat face eller någonting. Jag vet inte...typ en kunglig död...kör ut för ett stup i en Aston Martin. Möjligtvis naken med Hugh Jackman...yeah that would be nice. Han ska också vara naken förresten."

What is your present state of mind? "Stolt. Efter min piercing. Så jääävla bra! Annars typ...det är helg. Soft. Trött...Nej...asså...present state of mind? Awesome. Aa."

What is your motto? "What would Batman do?"

What would you like to be? "*funderar, kliar sig på näsan* eeeeeeee...typ. Snygg. HAHA. Nej jag driver. Det är jag redan...Journalist är ju ett, I guess. Eventuellt såhär...jobba inom advertising. Det vore coolt. Inte för jag tror att någon skulle köpa mina kampanjer. Det skulle vara för sjukt. Om inte det funkar så kör jag på Batman."

What is your principle defect? "Bli jättearg jättelätt."

What is it you most dislike? "Dryga människor. Framförallt dryga tjejer...ååååh dryga tjejer. Så färdas dem i flock. Som får. Man kan inte urskilja dem från varandra för de ser likadana ut och så fort dem öppnar munnen får man tinitus eller huvudvärk. Oftast båda. Stötta på fett många såna igår...passade på att armbåga henne utan att hon märkte det. Asså hon märkte men hon såg inte att det var jag. Hon var kort också. Kunde sätta mig på henne. Pff, please. Sen när jag gick därifrån sjöng jag Dave Chapelle's - I wanna piss on you - för mig själv.

What to your mind would be the greatest of misfortunes? "Hur menar du? Amen. Svara då. Asså den största oturen? Eller vadå? Eeh fan. Okej. Förlora sin familj, tror jag. Eller jag tror det är värre med föräldrar som lever längre än sina barn, för det är onaturligt..."

What natural gift would you most like to possess? "Ska det vara något rimligt? För annars är det ju typ flyga - heeeeellllooooo" (Arad säger: Fast det är ju inte naturligt...") Elllleeeeeeeeer....? Jag skulle vilja...fan natural gift. Eeeeeeh. Ssk--. Eeeeeeh. Asså typ...eeeeh. Fan finns ju inget kul liksom! Jättelätt för typ matte eller någonting man ba typ nej. Skulle vilja vara bra på att måla, typ så hårt. Eller typ sjunga! Skitcoolt. Aa, den kör vi på."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar