torsdag 2 september 2010

A-log #2

Tuff dag...jobbet kändes oändligt. Men pannkakor och ärtsoppa var inte helt fel! Första simträningen på länge och "Arad, ditt hår har torkat..." fick man höra från sin tränare mellan varje moment.

Jag vill börja med två nya saker på bloggen. Jag har inte kommit på vad jag ska kalla dem, men det kanske ni kan lösa åt mig eller så hittar vi på något senare. Det handlar om en fråga/fundering varje dag, eller så ofta det känns naturligt. That's numero uno. Tills vidare kan vi kalla det...

Dagens "go wild"-fråga! Låt fantasin flöda, så ser vi om det blir något kul utav det.

Nummer två är en frågesport, en varje vecka, med ett fint pris till vinnaren. Yes? No? Maybe? Sponsored by Familjen Hosseini aka "Pappa betalar"!

Skämt åsido så börjar vi med funderingen och beroende på respons så kanske vi kan ta det ett steg längre och köra tävlingen (yaaaaay!). Frågan kom jag på tidigt idag när jag var på väg mot jobbet. Idag var nämligen inte en toppen dag - men jag är glad att den är över!

Så dagens go wild är:

Vad är ert bästa knep mot en jobbig dag?

8 kommentarer:

  1. 1. ben & jerry
    2. seinfeld

    nej skämt åsido.
    en jobbig dag...
    asså bäst e typ att berätta för nån om man har en jobbig dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    och du

    AFROT E JU SERIÖST
    VISSTE INTE
    SES SNART
    cathrine

    SvaraRadera
  2. Linus Martinell2 september 2010 23:17

    Jag tycker du ska ha frågesport! Med den idén du sa till mig :) Vore kul!

    Mitt bästa förslag på en jobbig dag är att ta kontakt med mina vänner och göra nått gott åt familjen :)

    SvaraRadera
  3. wow that question is really... wild?!?!
    men svar: kolla tv, äta och sova. människans basic 3 needs!!!

    SvaraRadera
  4. tack för tipsen! :) ja kanske borde köra en tävling och se hur det blir!

    haha ja men "go wild" är mer riktat mot er som ska svara på frågan ;>

    SvaraRadera
  5. vad det växer! :DDDDD

    svar: göra nåt som gör en glad :DD

    SvaraRadera
  6. OMFG Ditt AFRO!!! :D:D:D

    SVAR: Tidigare hade det varit att kolla på Star Wars men nu måste jag nog säga att det skulle hjälpa mer att kolla på din AFRO bild!! :D

    p.s ser fram emot att se ditt fro irl ;)

    SvaraRadera
  7. Tackar tackar! :D haha asså jag hoppas den lever upp till förväntningarna ;) mamma har börjat gilla afrot också!

    SvaraRadera
  8. Nejnej lissna! Bästa knepet, get yourself drunk and have crazy sex with yourself!

    SvaraRadera