onsdag 8 september 2010

I want to eat cookies but there is no milk in the refrigerator

"Go wild" question of the day: If you could choose a destination to visit, and someone paid every expense in advance for you, where would you go and why?

Congratulations to Caroline, winner of Quiz #1 - "It's showtime"! Don't sweat it if you didn't win this time, more quizes are coming your way! I did overhear someone saying that there might be another quiz next Tuesday...but hey that's just what I heard...

Bez out

Photo: Arad Hosseini

7 kommentarer:

  1. Linus "The Pro Gaming" Martinell8 september 2010 17:17

    Jag skulle packa mina väskor och åka till de mystiska skogarna och täta slätterna vid Nya Zelands kust!!! Se albatrossens hemland! Mäktigt :)!

    Canyon dyving aswell, would not be soo baaaad! :)

    SvaraRadera
  2. jag skulle leva anonymt i Paris. min tid där skulle vara förutbestämt begränsad. åtta månader. så länge skulle jag överleva. en psykotisk melankoli är vad som egentligen kommer att döda mig till slut.

    SvaraRadera
  3. Paradise...where the drinks are free and the boys are yummy. Där solen alltid skiner och där dina problem inte får plats. Find it, make it happen!

    SvaraRadera
  4. I en rosa helikopter vill jag flyga hem till dig Arad <3

    SvaraRadera
  5. Arad! Du borde ha mer bilder på folk på din blogg! Du har ju så många fina vänner att fota ;)

    SvaraRadera
  6. Aauustrlilelenne
    och snart kan jag blanda drinkar, (sånt får vi lära oss gratis på vår studentpub)
    Australien!!

    SvaraRadera
  7. @Linus "The Pro Gaming" Martinell låter ju som en ganska najz idé, fast det kan bli svårt eftersom det skulle bli så stelt när du väl åkte dit...

    @anonym bara åtta månader? jag tror du skulle "överleva" längre

    @Nicolicious, som jag sa igår - jag byter gärna ut killar mot tjejer och tycker mycket om din sista mening! :D

    @Li37 naaaaw<3

    @Linda, jag LOVAR att börja mer med det! ska lägga upp lite bilder på folk imorgon, håll utkik för bilder som du kanske är med i ;)

    @Farling - !!! Du vet att du måste lära mig lite också eller hur? ^_^

    SvaraRadera