måndag 6 september 2010

Go wild

Frågor från Nicolicious:

Om du skulle vara ett djur, vilket och varför?
En leopard! De är snabba, sexiga (rawr), har en unik stolthet och aura. Tänk vad roligt om man kunde ha alla dem egenskaperna?

Om du gjorde en musikvideo, hur skulle den va?
En stop-motion film av en dag i mitt liv! Musiken skulle variera mellan hip-hop, electro och happy-happy låter som gör en glad.

Vad var det sista du tänkte innan du somnade igår kväll?
"Är det du som låter?"

Vem skulle spela huvudrollen i filmen om Arads liv och vad skulle ledmotivet va?
Antingen någon av mina kusiner (vänder sig om och kollar på en fet folkmassa) eller Ross från Friends (som jag flera gånger fått höra att jag liknar)! Ledmotiv? Hm...foto, vänskap, glädje men också kontraster och sist men inte minst min blogg!

Frågesporten börjar imorgon! Stay tuned!

Foto: Arad Hosseini

3 kommentarer:

  1. Linus Martinell6 september 2010 22:00

    1: Jag skulle vara en albatross!, Askön fågel :D
    stor som fan xP

    2: Alla skulle göra arads dans i Thomas Lis film!!! Pro gaiming fo´sure!

    3: En brud...

    4: Det skulle fan va Jesper Thomasson! Han e fan bra på att härma folk ;)!

    SvaraRadera
  2. 1. Lätt att man ska vara en svart kobra(Black cobra)!!!

    2.En video där man ser mig dansa magdans!

    3.Livet ofc!

    4.En enkel fråga, åter igen mig själv!

    SvaraRadera
  3. 1. Jag skulle inte vilja vara en jävla albatross iaf. Låter lite smågay. Jag skulle vilja vara en människa, för att jag är awesome som en!

    2. Kommer kopiera windows media players bakgrundsanimationer. Och såklart en söt liten låt till det.

    3. Att Linus suger....?

    4. Arad för finns ingen annan blatte som är så stilig <3

    SvaraRadera