tisdag 14 september 2010

Frågesport #2 - "Sharing is caring"


Kategori:
Vem sa vad?

Regler:
Precis som förut, 1 gissning per person. Men den här gången gäller det att skriva vem som har sagt vad. Den som lyckas para ihop flest citat med rätt person vinner tävlingen! Jag inser i skrivandets stund att det kommer bli svårt för en person att få rätt på alla, så jag ska försöka blanda ihop så många olika citat från olika personer som jag kan.

Priser:
Jag bjuder på något nästa gång vi ses! Den här veckan blir det bara ett pris eftersom jag är så dålig på att komma på fler, förslag uppskattas!

Citat:
#1 - "Du vet att det bara är bögar som har vita iPhones?"
#2 - "Hur skrattar man på persiska...?"
#3 - "Jag laddade just ner en film som är helt awesome!" Person 1
"Vad heter den?" Person 2
"Leif..." Person 1
#4 - "Jag vet inte om det är ok om jag gör g-provet på onsdag...helt själv..."
#5 - "Handen...schmeker..."
#6 - "Irak...ligger det i Afrika...?"

Lycka till och hoppas det blir en utmaning!

Foto: Arad Hosseini

1 kommentar:

  1. Linus och Viktor! yo14 september 2010 19:43

    1. Viktor Holm!
    2. Jesper T
    3. Person 1=Daniel och Person 2=Arad
    4. Carro B
    5. Jonas
    6. Den där Linus!?;)

    SvaraRadera