tisdag 7 september 2010

Frågesport #1 - "It's showtime"


Kategori:
Gissa plats i huset!

Regler:
Jag lägger upp en bild som har en koppling till kategorin. Varje person har 1 gissning och det gäller att skicka in sitt svar så snabbt som möjligt genom att skriva en kommentar - glöm inte namn (så jag vet vem vinnaren är duuuh)! Den personen som svarar rätt först, är mest specifik och inte bara ger ett generellt svar, får välja mellan de 3 olika priserna! Jag ger sen personligen, så länge ni inte är utomlands eller liknande då kanske det tar lite längre tid innan ni får priset, priset till vinnaren.

Priser att välja mellan:
Vinnaren får välja mellan en påse gifflar, en bild (som jag tagit) som jag sedan "framkallar" åt dig eller så bjuder jag på något nästa gång vi träffas.

So...var tror ni att jag har tagit bilden?

Foto: Arad Hosseini

11 kommentarer:

  1. Ytterdörren jk, Köksfönster/ret!

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på vardagsrummet, fönstret mot vägen!

    SvaraRadera
  3. Fönstret i hallen, till vänster precis när man kommer in genom ytterdörren.

    SvaraRadera
  4. Linus "The Pro Gaming" Martinell7 september 2010 20:00

    precis innan du går in i köket finns det ett fönster där din fiskskål stod förut! Det e där!

    SvaraRadera
  5. övervånigen vid martin musgrove bilden :D. aka tv soffan

    SvaraRadera
  6. Måste också gissa på övervåningen i tvrummet...

    SvaraRadera
  7. Övervåningen, i fönstret precis utanför ditt rum Arad

    SvaraRadera
  8. haha "martin musgrove" bilden ;) nej tyvärr!

    Vinnaren är Carro, med en väldigt specifik beskrivning! Snyggt jobbat! Behöver jag ens fråga vilket pris du väljer? ^_^

    Proshizz va väääääldigt nära med ytterdörren, synd att du tog gissningen lite längre..!

    SvaraRadera
  9. Vad menar du med att det är så självklart Arad? Vi får ses i helgen eller nästa vecka <3

    SvaraRadera
  10. *skips Swedish comments*
    Somehow this bauble doesn't remind me of Christmas. It must be because of the gloomy background. But it still appears so delicate and fragile, possibly even vulnerable (this is how dreary weather makes me think).

    SvaraRadera