tisdag 10 augusti 2010

Unknown #1


Krash!

Sekunden senare kände jag en smärta och innan jag insåg vad som hade hänt spottade jag ut glasbitar i vårt diskhon. Smaken av blod spred sig snabbt genom munnen...

"Va fan hände precis...?" frågade jag mig själv högt. Jag gissar på att klockan var typ 4 på morgonen. Så fort jag märkte att jag blödde så suckade jag. "Jag som bara var törstig och ville dricka lite vatten..." som om det stod någon och lyssnade. Halvt vaken halvt medvetslös tvingade jag mig själv till badrummet. Det är lugnt, såret är inte illa alls, tänker jag.

Efter det kommer jag inte ihåg något (ironiskt nog). Jag minns bara hur jag vaknade på morgonen, märkte att jag hade stängt av alarmet, suckade en gång till fast högre och började göra mig i ordning för jobbet.

Glaset på bilden är inte glaset jag råkade ta sönder, utan det var ett McDonalds glas man får när man beställer plusmenyer under deras kampanjer. Tänk att jag skulle få användning av den bilden!

Nu har jag fått en beställning av blon...(rensar halsen) jag menar Carro! Ska hitta en färgglad bild som hon kan fylla sin tomma träram med!

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. Jag frågar efter en bild som skulle göra mig glad varje gång jag tittar på den, och du väljer bilder på mat? :)
    <3<3

    SvaraRadera
  2. Hahaha, Carro, Arad känner dig alldeles för bra

    SvaraRadera