söndag 29 augusti 2010

"Jag behöver glass. Glass, är det enda jag behöver"







Bilderna är från Danderyds loppis!

Senare, samma kväll:

Efter 30 min av diskussioner kring vilken film (så fort man är fler än 2 personer tar det ALLTID lång tid) vi ska se på stod det: 3 för, 1 mot.

Jag var mot. Linus stannar några meter innan kön och säger:
"Men Arad vill inte se den här..."
"Nej men det blir säkert skitbra..!"

Varpå Jesper hoppar in och delar med sig av sin åsikt:
"Aaa...ni får fan ta och ge er för annars tar jag och åker...Glassen smälter!!"
Jag svarar:
"Känns ju tryggt att Jesper värderar sin b-glass mer än sina vänner"


Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. apropå gamla saker ; du borde leka lite med gamla analoga kameror!!! slår vad om att man lär sig fett mkt (men ganska långsamt-framkallningsprocess o allt) med dem!
    kolla;
    http://www.blocket.se/stockholm/Canon_eos_600_29244714.htm?ca=11&w=1
    annars kan du låna min!

    SvaraRadera
  2. ja! jag letade efter en gammal kamera men jag hittade bara prylar som va sönder :( lånar gärna din innan jag köper! ;)

    SvaraRadera