lördag 10 juli 2010

Wakey wakey wake-board


13.17.
Så mycket var klockan när Arad äntligen öppnade ögonen efter ett ide-liknande sovande. Sen dess har jag duschat, ätit mat, och tänkt på varför jag sov så mycket. Mitt minne påminner mig snabbt om att wake-board åkandet dagen innan tillsammans med Jonas, Linda, Johan, Emma och Thomas tog slut på de lilla krafterna jag hade fått tillbaka efter en power-nap på 2 timmar efter aktiviteterna som kvällen innan krävde att man var vaken. Hemma 7 typ, power-nap 2 timmar och upp igen för att åka till Johan för wake-board. Reserv energin kickade in tidigt för att jag inte skulle däcka på båten eller i vattnet.

Det bör tilläggas att jag mot alla odds lyckades åka på wake-boarden! Första gången jag åkte, men det tog några försök innan jag lyckades även fast mitt första var gaaaanska nära - Fråga Jonas och Linda om ni inte tror mig!

Är det inte sjukt att bilden jag tog i New York på klockan nästan också är 13.17?! (Magic)

Foto: Arad Hosseini

1 kommentar: