lördag 31 juli 2010

Flashback

Allt började med att päronen ville rensa hela huset på skräp innan släktingarna kommer. Uppe på vår vind, bland alla spännande grejer, hittade jag en 0.5m stor skärm (jag driver inte den är fet) till min gamla stationära dator med 128 MB RAM (win)! Mot alla odds startade faktiskt datorn när jag hade fixat lite grejer och med lite skillz och vilja lyckades jag manövrera mig runt bland alla mappar utan mus (eftersom USB-portarna tydligen laggade) tills jag hittade bilder från...

2000 (typ!), min prao (åk 8), 9ans avslutningsbal, 9ans skolavslutning, Iran, första dagen på VRG, Fiskeboda och mycket annat tillsammans med några filmklipp som säger mer än vad jag någonsin kommer kunna beskriva med min über svenska!

Jag lägger upp några bilder. Det här är pre-Colour in life, eller snarare pre-pre-pre-pre-pre-Colour in life! (Tack Li jag failade första gången, skrev post)

Mamma och jag - waaaaaaay back (2003)

På väg till VRG för första gången! (2007)

Iran (2004)

Iran (2004)

Thomas på väg hem med Guitar Hero x2 (2007)

Anna och jag - 9ans avslutningsbal! (2007)

Anna, Nina, Charlotta och Nicole - 9ans avslutningsbal! (2007)

Linus och Jesper - 9ans skolavslutning! Limp da PoseARN (2007)

Martin kontrollerade att all utrustning fungerade, tydligen gjorde den det (2007)

woot woot vi vann Fiskeboda! Marc och Oscar är båda priceless i bakgrunden (2007)

5 kommentarer:

  1. Du vet att Post betyder efter ;P

    Pre betyder före

    tror jag

    SvaraRadera
  2. hahaha ändrat det nu, tack :P

    SvaraRadera
  3. Din finaste vän i hela världen (Ebba)31 juli 2010 18:33

    mini-arad <3

    arad vad händer? varför ses vi aldrig???
    jag hoppas du saknar mig.

    SvaraRadera
  4. hahahahahahhaahahhahahahhahahahhahahahah
    HERREGUD
    cath

    SvaraRadera
  5. ebba jag tycker vi ändrar på vår "inte-sett-varandra-på-länge" streak asap!

    SvaraRadera