tisdag 8 juni 2010

Destination Unkn...sorry... I mean Åkersberga





Jag jobbar på det jag jobbar på det jag jobbar på det. Att minnas och skriva ner alla tre år tar längre tid än man tror, så ni får vänta lite!

Idag lekte jag runt i BR-leksaker med gossedjur, det var kul! Med jag var inte bara där för underhållning, utan letade också efter en present (som jag lyckades få tag i) Tror ni inte att Nicole och hennes gamla klass åker förbi mig precis innan jag går in i Gallerian? Jag vänder mig om, ser flaket, känner igen några och plötsligt syns Nicole där, skuttandes upp och ner, i folkmassan. Jag lyckades, utan att bli dränkt i öl/cider/you name it, hälsa på dem jag kände på flaket - hoppas ni hade kul!

Det är så mycket som händer de här dagarna, även fast man precis tog studenten och trodde att det skulle bli lugnt (vilket skämt med tanke på hur min vecka ser ut) veckans största händelse äger rum på söndag, eller ja den startar på söndag...för då...för på söndag...ja då...

ÅKER JAG TILL USA (!!!)

Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar