måndag 17 maj 2010

Vilken färg vill du skriva med?


Första dagen med overall i skolan, men absolut inte den sista! Minnen skrevs på de vita plagget som snart hade fyllts med färgglada ritningar, citat, karaktärsdrag och annat bez. Lindas overall blev väldigt pimpad av OsCKar och Jöhan - check it out!

Pappa när jag kom hem och visade overallen:
"Arad + Barbro = sant. Vad är det här, Arad?"

Anna hade också ritat ett hjärta med "Mamma" inskrivet, vilket uppskattat varmt av min mor!

Framtidsplaner är hett just nu. Vad ska man göra i höst? Ja, jag har några planer, vissa kan jag bara drömma om att genomföra och vissa kanske faktiskt händer. Kanske borde man ställa sig frågan vad man vill göra i höst...eller? Yeye skriver mer om det sen, nu ska jag käka magnum miniz i solen (vill sätta upp studsmattan och öppna poolen - det är på g peepz)

Magnum out

Foto: Arad Hosseini


7 kommentarer:

  1. Nu har jag en egen iPhone-ficka till iPhone :D

    SvaraRadera
  2. HURRU ESHGHI!!!!
    Save me some space på overallen så ska du få se på pimpad!!!

    SvaraRadera
  3. Haha thats a deal habibati! :D

    SvaraRadera
  4. du vill hänga med mig & charlie i paris i höst!!!!!!

    SvaraRadera
  5. fan vad snygg Lindas overall blev!!! (!!!) (fett S.M.R.T.)

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket anna! I put some effort into that one :P

    SvaraRadera