lördag 22 maj 2010

En "invandrare" som jag

Igår satt jag med några polare från DAGY och åt på Viking i Enebyberg. Jag beställde nada eftersom jag redan hade fått i min en stor portion chicken alfredo hemma (nom nom)! Kort efter att de andra hade beställt sin mat så satt vi ute och väntade ivrigt medan diskussionerna flög till de mest otippade ämnena.

Tror ni inte då att killarna som jobbar där, borde tilläggas att de är blattar (yo broz), kommer ut och pratar med mig utan att ens titta på Jesper, vars mat de skulle servera. "Tjaaaa mannen hur är läget?" Jesper tyckte att det var lite stelt att de inte ens tittade på honom. Jag tyckte de var fett sköna.

Några min senare kommer samma person ut igen, ger mig en fanta och säger "Maestro, huset bjuder! Kolla kolla kolla, vilken nice overall!"

Linus, som var på väg in, sprang ut för att se vad som skulle hända när han såg att personalen tog ut en fanta som han visste att ingen hade beställt. "Jag bara var tvungen att se om du skulle få den gratis!"

Det var gårdagens WIN - och det var bara för att jag är blatte och att jag har en sån "pimpad" overall! *SNAP*

Nu ska jag iväg och köpa smoooooking, wa wa we wa

4 kommentarer:

  1. jag köpte också smoking idag ;P manco mode i täby

    SvaraRadera
  2. nice! nu gäller det bara att man finslipar på sina vals-skillz :>

    SvaraRadera
  3. Det var LÄTT din overall som gjorde det B-)

    SvaraRadera