onsdag 12 maj 2010

Det är bara...


5 vanliga skoldagar kvar, varav:

2 lektioner i engelska (en är bara 30min)
2 lektioner i matte
2 lektioner i kemi (men dem behöver man inte gå på. typ)
2 lektioner i fysik
2 lektioner i religion (varav 1 är frivillig pga hemtenta)

Tänker mycket på saker som diskuterades idag. Tänker mycket på det jag borde komma ihåg, saker jag aldrig tidigare tänkt på. Oerhört tacksam!

Jag har också fått äran att få vara toastmaster på Slutspurtsskivan (yes!) är ni nervösa killar? You should be. Eller som jag skulle säga, som ni säkert vet, "Neeeeee..."

Ikväll träffar jag några av er, Daniel och Henrik ska firas!

Foto: Arad Hosseini

3 kommentarer:

  1. slutaslutaslutasluta det där ger mig så svår ångest att jag knappt kan andas

    SvaraRadera
  2. vilka ere på bilden? ;O

    SvaraRadera
  3. Philip Von Arbin och Evelina Blomberg!

    hehe ok Ebba jag ska sluta, lovar :)

    SvaraRadera