lördag 3 april 2010

Life is what you make it




Var glad - VÅREN är här!

Igår hade jag konstiga drömmar och Cathrines "Arad, du borde bli en TED-speaker" kommer ständigt tillbaka i mitt huvud. Vad skulle jag prata om då?

Snart tänker jag åka longboard på vägarna om de inte tar bort allt grus!

Men slut på att bara skriva ner massa random tankar nu tänker jag går ner och laga något jäkligt köttigt (inspirerat av Lis "köttiga" brunch). Det ska innehålla bacon. I want my bacon.

Foto: Arad Hosseini & Daniel Antonsson

4 kommentarer:

  1. Waaah, ofta du använde bilden JAG tog på Li! :DD

    SvaraRadera
  2. Haha visste inte det, men fixade till texten nu ;) schnygg bild

    SvaraRadera
  3. Okej för att det vad dina inställningar... men YEEAAAHH! ^^

    SvaraRadera
  4. BACON WEEK! <3<3<3<3<3
    jag har ätit bacon hela helgen

    SvaraRadera