torsdag 29 april 2010

"It's true"


Ibland saknar jag vissa människor väldigt mycket. Typ som min morfar, som dog förra året. Jag skulle kunna prata om det med mamma, vilket jag tidigare gjort, men hon skulle bara bli ledsen. Jag skulle kunna prata om det med pappa, vilket jag också gjort, men han skulle berätta för mamma och då skulle hon bli ledsen.

Det är ganska sorgligt när man tänker på hur många saker vi aldrig kommer uppleva med honom. Typ ha honom här när jag tar studenten, mottagningen, bara vara här. Hade varit ganska nice, liksom. Men några från släkten kommer nog hälsa på om vi har tur, fler den här gången! Vissa stunder känns avståndet mellan oss och dem som en hel värld. Man kan ringa, det gör jag. Kan man använda skype, det gör jag. Fast det blir liksom inte samma sak som om de vore här.

Ibland saknar jag vissa människor väldigt mycket.
Typ idag.

Saknar.

Tack till personen som la låten "It's true" i Colour, dagens låt.

Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar