torsdag 18 mars 2010

Tribute








Hoppas verkligen att det inte blev något knas - och hoppas ännu mer att ni som tittar på den gillar den! Jag lovade också en favorit-i-repris inlägg och det ska ni få!

10 ways to destroy your cellphone:
- En mobil
- Minst en hand, att (fysiskt) använda sitt huvud rekommenderas INTE
- En tidigare upplevelse av damp på din telefon pga funktionsfel - use the force
- Ett sätt att nå ut till flera människor (snabbt & effektivt) och meddela dem att du nu inte har mobil - typ en klassisk-facebook grupp "Mobil sönder, fråga inte varför" eller liknande
- Spara alla nummer eller skriv ner dem på ett papper för att undvika ovannämnda grupp med lite redigerat namn "Mobil sönder, behöver ditt nummer"
- Kreativitet - om vill få ut det mesta av den här upplevelsen gäller det att man använder sig av fantasi

ExtraZ:
- Ett vitt pannband, for looks only
- Träna in ett coolt ljud
- En publik/kamera - varför inte spela in det roliga?


Hur många gångar har man inte velat bryta av sin telefon? Jag har en "slide"-telefon och jag måste erkänna att det är ganska frestande att bryta av grejen. Men som den sansade personen jag är så har inget sådant hänt. ÄN! För nu, efter ca 3 år, har min mobil börjat bli gammal och den är inte lika ståtlig och "grym" som den än gång var (?). Den startar om när den känner för det...typ när jag skriver ett sms (det sparas inte i utkast-mappen), mitt under ett samtal (alltid lika roligt att förklara vad som egentligen hände när man ringer upp personen igen, för att sekunder senare uppleva exakt samma sak), när man letar efter någon i sin kontaktbok eller när man bara KOLLAR på den.

Så nu, kära mobil, tillängar jag det här inlägget till dig. För det här är 10 sätt som jag skulle kunna tänka mig förstöra dig på. No hard feelings, its just beznez.

1. Klyva den med en yxa
2. Slänga den i skolans mat
3. Fråga min kemilärare och be om roliga kemikalier - for scientific research only
4. Slå en spik genom kameralinsen och fortsätta beroende på vad som händer
5. Bryta av den
6. Slida den åt fel håll
7. Värma upp den och kyla ner den snabbt och se om något händer
8. Lägga den i en mixer
9. Limma, eller tejpa, fast den i ett långt snöre för att sen slå den mot olika föremål utomhus.
10. Köra över den

GRATTIS COLOUR IN LIFE!

5 kommentarer:

  1. Azizam det där va BEZ-NEZ!!!!
    lööööv it!

    SvaraRadera
  2. Grattis Colour in life!!! Finfin film

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dig. du är en riktigt uuuuuunderbar person min lilla päronsplit. btw, bra video

    SvaraRadera