tisdag 9 mars 2010

Kontusion


MAAAAAH jag fick reda på att jag tydligen inte har en spricka alls utan en kontusion. Som innebär? Stöt-krosskada, tydligen så har fascian (bindvävshinna, massa coola ord i det här inlägget eller hur?) slagits ihop med massa annat smått och gott i min fott - vilket är orsaken till alla smärta.

Hur blir det med kryckorna? Jag får rocka ett tag till med dem för jag får fortfarande inte belasta foten - but hey de verkar har blivit ganska populära, alla gillar att hoppa runt med dem och göra "coola" *HOST* tricks!

40-50 (who knows)kg tung järnstång: 0
Blatte: 1
Slutsats: WIN

Tillbaka till matteplugget där ställningen är

Matte E: 3
Blatte: -2
Slutsats: eeeeeesneeeeelllaaaaaa

Bilden då? Ja asså...

Foto: Alisa Arakelian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar