onsdag 31 mars 2010

Kom igen nu



Många vet vad som händer veckan efter påsklovet, ni har sett mailen, läst dem, funderat, tänkt ta upp det med föräldrarna men sen glömt det.

MEParna behöver hjälp - och de behöver det nu! Va inte blyga för att ha någon extra i huset (det blir extra mys och vi vet alla att VRGare gillar mys), undvik att övertyga er själva om lögner som typ :

"Men åh det kommer ta så sjukt av min tid och jag har inte energin att ta hand om dem hela tiden."

Så är det verkligen inte. Om ni nu inte tror mig (jag har varit värdfamilj förut, thats right) och är super-duger-mega-säkra på att ni har rätt så kan ni alltid ha 2 hos er! Så kan de hänga tillsammans om ni inte har tid! Det vinner både ni och MEParna på, its a win-win situation and you know it.

Ge Richard och alla som har lagt ner så himla mycket tid för att se till att de faktiskt kan komma till Stockholm en extra hand och vem vet kanske får ni sån bra karma (eller vad man nu ska säga - ni fattar. Orka vara religiös) att det kommer belöna er när ni sen själva behöver hjälp. Ni kommer utan tvekan få en värdefull kontakt som kommer kunna hjälpa när ni ska resa i Europa.

Tänk, vore det inte trevligt att få en snygg tjej som bor hemma hos en? Eller i tjejernas fall en stilig kille? Juste, det kan hända just er! Ja! Du där!

Följ länken, det tar 22 sekunder att fylla i!


4 kommentarer:

  1. Daniel vill helst ha en stilig kille ;)

    SvaraRadera
  2. YO Aliabad!
    Nu får jag nån att del min frukost med,
    (men)kanske får jag lära mig nån konstig sed!

    SvaraRadera