lördag 27 mars 2010

Baby when the lights go out




Lördag lördag lördag idag längtar jag efter att få åka utomlands, även fast våren äntligen verkar ha hittat sin väg till Sverige. Vad görs? Missade våffeldagen och känner att det är ett perfekt tillfälle att göra våfflor och fira idag! Gav pengar till Svenska Kyrkan igår när jag egentligen trodde att jag gav pengar till Rädda Barnen, men det uppskattades oavsett av mannen som hade stått där i timmar!

Tänker mycket på det Elisabeth sa "undrar hur en morgon i Arads liv är, jag kan verkligen se hur du går in i köket och bara börjar dansa och ba dam daa daaa daaaaa". Jag skrattar lika mycket varje gång jag tänker på det, eftersom det är så sant. Igår runt middagstid så började jag röra på mig till musiken, jag märkte efter ett tag att grannens barn stod vid fönstret och stirrade på mig. Låt jag lyssnade på? Let's go Crazy av Prince & The Revolution - dansa till den!

Har du inget att göra ikväll kl 20.30 kan du alltid stänga av alla lampor och ta del i Earth Hour!

Foto: Arad Hosseini

1 kommentar:

  1. "jag märkte efter ett tag att grannens barn stod vid fönstret och stirrade på mig"

    ungefär som sven och emma i DotA HQ :DD

    SvaraRadera