fredag 5 mars 2010

2000 bilder och en skadad fot senare











Andra foto-"sesh":en för Anders och Eriks projekt och det gick sjukt bra den här gången. Grabbarna är på väg hit för att hämta bilderna, men jag lägger upp lite sneak peaks. ISO-talet (det som bestämmer hur mycket ljus man tar in) är en bitch, så vissa bilder är väldigt "korniga" när man förstora dem - sorry men jag var tvungen! Blä för det dåliga ljuset.

Anders "ledande linjer" som jag alltid haft liiiite svårt för slutade med att jag fick 40kg järn på foten! *Ställer mig upp och hurrar men sätter mig snabbt ner igen pga smärtan* men det är väl sånt man får ta! Tur att man har två överbeskyddande läkare hemma.

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. så jäävla mycket aaaiiirtime i bildernaaa!!

    gah, hörde om foten, krya på fossingen!

    SvaraRadera
  2. fossingen, power, YO!

    SvaraRadera