torsdag 18 mars 2010

1 Year With Colour In life

Grattis till Colour in life! 1 år vem kunde någonsin tro att det skulle inträffa? Jag sitter och jobbar på en tribute-film, men mycket kan hända när man lägger över allt man har på en extern-hårddisk och rensar datorn. Följande "LÄGG AV!" händelser har hänt mig efter jag överförde allt och letar runt lite på hårddisken som SKA innehålla allt jag hade förut:

1. Några album är "spårlöst" försvunna, däribland 2 av 3 dagar från mitt projekt. Bilder jag behöver imorgon för vår projektpresentation
2. Min första tribute-film som Hong, Linda och jag satt och spenderade typ 2 timmar på igår går inte att öppna
3. Jag glömde lägga över min roliga mapp med screen shots av minnesvärda händelser

MEN nu ska vi inte sura utan köra för jag måste väl bli klar med min nya film (och projektpresentation, som jag saknar material för) innan 12 slaget.

Favorit i repris-inlägget kommer senare - lovar!


5 kommentarer:

  1. Har inte Mac Mån universell användarmapp som man kan kopiera. Jag tycker inte om att du klankar ner på tekniken! Det gör mig ledsen.

    SvaraRadera
  2. Ingen aning jag har inte lyckats hitta någon (fast jag letade inte specifikt efter den heller!) ;) men nehe, tyck inte om det då! Du är förresten med i filmen - SKOJ VA?!

    Lägg av med att vara ledsen, jag ska sluta klanka ner på macen (visste inte att du gillade apple så mycket w00t)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker inte synd om macen! Jag tycker synd om komponenterna i den men mest synd är det om den externa hårddisken!!!

    SvaraRadera
  4. Fint att du ser det positivt :D Nu kan du ju göra en bättre film, även om det är närmast omöjligt då gårdagens var så fantastisk!!

    SvaraRadera
  5. guuuuuuuuuuuuud vilken fin video!!!!!!
    fan va snygg hon tjejen var som hoppade omkring i korridoren och sen stod med überglada Richi

    SvaraRadera