onsdag 10 februari 2010

"With a little help from my friends"



Det har varit en lång vinter och den har väl påverkat oss alla på många sätt. Personligen känner jag min energinivå sjunka, mycket lägre än vad jag själv vill. Försöker vara positiv så mycket jag kan, men ibland faller det. Så nu behöver jag er hjälp, alla ni fantastiska människor i min omgivningen (yes, du där!) Säg till om jag är lite nere, eller vad ni nu känner för att göra. Skulle uppskatta det väldigt mycket, så ska jag, med er hjälp, försöka väcka Mr.Happyface till liv oavsett hur kallt, slaskigt eller mörkt det är!

Lyssnar på "With a little help from my friends". Den ligger nu i Colour in life-listan.

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. Asså herreguuuud :'( stackars lilla iran...jag brukar aaaaalltid blondera mitt hår när jag är nere! försök med det pussponken

    <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. osckar gå och ta dig. din självkänsla suger.

    SvaraRadera