onsdag 17 februari 2010

Moments of Bez Part 1

MOAR COLOURS TILL BLOGGEN. Jag kallar det "Moments of Bez". Det kan vara allt från bilder, till filmer, till citat som jag har tagit, eller hört, som ni aldrig trodde skulle publiceras någonstans eftersom de var så "pinsamma". Kanske är det en bild på JUST DIG jag lägger upp! Allt publiceras inte nu utan jag ska låta er vara lite vilsna och ovetande, det låter väl som en bra och rolig idé?! Hoppsan, nu blev ni kanske lite nervösa?

Banana vad tycker du om insparksfesten?

Anders säger hej då till Peter på sitt speciella sätt

Behöver jag ens kommentera det här, CrazyCath?

I want my bacon remade till "I want my lyxshake"


Daniels legendariska ögonblick vi sent kommer glömma

Foto/Video: Arad Hosseini

5 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖR!

    SvaraRadera
  2. SO FRIGGIN AWESOME!!! Älskar hur Daniel reagerar sekunden efter ;D

    SvaraRadera