måndag 22 februari 2010

Ice ice baby

Skickade in min engelska c uppsats som handlar om "cultural clashes". Vadå det borde jag väl veta ganska mycket om? Slutade med att jag skrev min första analytiska uppsats på VRG där jag faktiskt använde "jag"-former i. "Inget skämt" som Cathrine skulle säga.

Dagens händelse som gjorde mig väldigt glad: Fick mail från Milda från Litauen som var president under vår session - underbar person!

Dagens händelse som inte gjorde mig lika glad: Mamma väckte mig och sa "Arad, det är -24 grader ute, glöm inte varma kläder." (FUCK FUCK FUCK)

Foto: Arad Hosseini

9 kommentarer:

  1. "You are a phony!"

    SvaraRadera
  2. Asså jag har svårt att tro att det fortfarande lever folk som drar family guy citat men what do you know

    SvaraRadera
  3. Du bryter mot reglerna!

    SvaraRadera
  4. "something, something,DARKSIDE"

    SvaraRadera
  5. Så håll om mig
    Släpp inte taget om mig
    Är som förhäxad av dig
    Och jag vill ha dig
    Kom och håll om mig nu

    NANNE!!!!

    SvaraRadera
  6. alla hatar dig gå och dö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. haha, du försökte göra så där konstigt med ett jättelångt ord så att allt blir fuckat men det blev feeeeel

    SvaraRadera
  8. åk hem till iran din sopptoffel!! *hytter med näven*

    SvaraRadera