torsdag 18 februari 2010

Battle of the giants


Hittade igår en ny plattform för bloggande som verkar väldigt intressant. Tumblr - www.tumblr.com. Det är schnyggare, lättare och har flera alternativ som ger mig möjligheten att kunna skapa personligare blogg jada jada jada ni vet resten! Ta en titt, kommentera kanske, vad tycker ni? Det enda som suger är att jag i nuläget inte kan importera den här bloggen eftersom den funktionen inte finns än. Tumblr vs Blogspot - Battle of the giants.
In other news så verkar jag ha skapat lite oro bland vissa med mitt "Moments of Bez"-inlägg (you know who you are). Tänker inte avslöja när nästa inlägg publicera eller hur/vad som kommer med - det får ni se då! Håll ögonen öppna, kanske är ni med redan imorgon?! WOOT.

Som variation tänkte jag lägga upp en random bild på när Viktor, Linus och jag flummade runt. Mysigt godis i tunnelbanan. Nom nom nom nom (OMG Arad innan han hade tandställning!) (+ att han ser ut att vara typ 12!)

Jo. Tänk att man en gång i sitt liv var så cool *sigh*

Foto: Linus Martinell

2 kommentarer: