torsdag 4 februari 2010

Att uppskatta det man har


Nu känner jag för att vara lite busig och klaga lite.

Jag vill ha vår, energi, lätta kläder och åka longboard. Smoothies och slushies i alla olika färger. Vill få all snö att försvinna i ett ögonblick. Trött på att kämpa genom snön, ständigt skjutas ett halvt steg bakåt varje gång man försöker ta ett steg framåt och står inte heller ut med kylan...även fast det nästan är plusgrader snart. NOT.

Jättekul när folk kollar snett på mig i tunnelbanan för whatever reason (THATS RIGHT I'M TALKING TO YOU). Alltid lika spännande när SL failar. Idag var det special så det var förseningar både TILL och FRÅN plugget. Ofta man får vara med om att en vagn stannar helt vid universitetet, en station från Östra och föraren säger "tåget VILL inte funka." Nehe... sure det var ju lite trist. Trött på tjejen som stod och hostade i ansiktet på mig i den trånga tunnelbanevagnen.

Längtar till Iran. Värme, släktingar, känslan, doften, liv. Glad över att converse ÄNTLIGEN släppts i fler än 2 färger i Sverige. Överlycklig för alla underbara människor runt omkring mig. Faktiskt så är jag glad över väldigt mycket, men ibland måste man få flumma och gå helt off-topic.

HAH. Hope you like them potatoes.

Foto: Arad "Jag är inte så lack som jag verkar vara" Hosseini

2 kommentarer:

  1. "Jag vill ha vår, energi, lätta kläder och åka longboard. Smoothies och slushies i alla olika färger"

    Jag vet en Smoothie som kan avnjutas året runt <3

    SvaraRadera
  2. Vore det inte bättre om snön försvann i lite mer än ett ögonblick? Typ t.ex i sju, åtta månader eller så.

    SvaraRadera