onsdag 13 januari 2010

TTYL = take that you loser






Nej, det här var inte en bra dag. Min sovmorgon var nice. Men redan innan jag kommit fram till skolan så börjar saker och ting gå fel...Roslagsbanan var avstängd och jag fick snö i mina skor på väg till ersättningsbussarna. Väl framme blev jag helt oprovocerat, O.P.R.O.V.O.C.E.R.A.T, dagens target. Allt hände under lunchen och sen blev det bara värre. Sen blev jag faceraped (fattar inte hur eller när ni gick in på mitt konto) Precis innan min "härliga" fysiklektion började folk (INGA NAMN) göra så att min datorn gick in i sleep. Jag fick också reda på, och det här ska jag göra något åt, att om jag vill läsa bild den här terminen och faktiskt få ett slutbetyg måste jag byta Gabby i religion.

Nej, det här var inte en bra dag. Men det betyder inte att det inte fanns färger...dessutom frös jag inte för första gången på länge. UNDERSTÄLL FO' SHO'

Foto: Arad Hosseini

6 kommentarer:

  1. NEEEEEEEEEEJ fan vad segt med bilden. kan du inte ta typ musik istället??? lr tenta av bilden?

    SvaraRadera
  2. tror musik ligger på samma tid... :( men jo exakt jag tentar hellre av bild!! I SAY YES WE CAN

    SvaraRadera
  3. Asså, jag fattade ingenting idag asså. Den där jävla rosa snodden har jag tydligen haft på mig ca 10h! Morsan undrade precis varför jag hade en "rosa rosett i rumpan" :-/ Det var inte bara du som blev mobbad idag!

    SvaraRadera
  4. arad jag snodde din bild >:) hoppas de inte gör nåt :P

    SvaraRadera