onsdag 6 januari 2010

Colour in life - the Playlist


Olika musiksmaker - en spellista. Colour in life - the Playlist är till för ALLA. Lägg till den bland era andra spotify-listor och lägg till låtar som ni gillar eller vill dela med er. Ska bli kul att se hur det här kommer funka!

Antal låtar varje person får lägga till? Oändligt
Genre? Pff. Överskattat. Kör bara!

Jag har redan lagt till några låtar jag tycker om. För att göra saken lättare så behöver låtarna inte vara era favoriter - utan...vad lyssnar ni på just nu?

Ta bara inte borta andras låtar och flytta inte på dem är ni snälla. Och det vore kul om alla som har lagt till listan till sin spotify skriver det som en kommentar på det här inlägget - alltid kul att veta hur många som bidrar eller bara lyssnar!

Cred till Anders Berglund, aka AliaZ/FlanderZ, som tog bilden

12 kommentarer:

  1. Jag ska lägga till lite Moby

    Kommer listan att ändras för dig om jag ändrar på den hos mig?

    SvaraRadera
  2. Gör det! Japp, listan är en "collaborative" playlist, så alla som har den får dina uppdateringar. Its awesome.

    SvaraRadera
  3. Tog listan! Varför finns inte Led Zeppelin och Pink Floyd på spotify? :@ // Jocke

    SvaraRadera
  4. arad kan man inte ha nånstans där man kan skriva varför man rekomenderar just sin låt`? :)

    SvaraRadera
  5. Jag la till en massa beez, LOOOOOVING the new header btw

    SvaraRadera
  6. Lägger till den såklart!

    SvaraRadera
  7. WOHO! Flera låtar :D gogo people, go crazy! Skriv det här li, vilka låtar valde du? :)

    Hehe, thankz you Nicolicious <3

    SvaraRadera
  8. Infected mushroom med "Becoming insane" :) kreativ elektronisk musik ;) (då riffen/ meloin varierar hela tiden)

    SvaraRadera
  9. Lade till "Det finns inga ord" för att den är grym!

    SvaraRadera
  10. lade till en genväg till framgång - förstörda för livet. för anonym som jag är så är det min anonyma biografi. pappor är bara pengar och pengar är bara papper. Visa ord. Sjukt Soft.

    SvaraRadera
  11. listan börjar bli färgglad!! jieä

    SvaraRadera
  12. listan är grym! keep it up! :D

    SvaraRadera