torsdag 14 januari 2010

"Aa men ni ska bara flasha varandra"






Carro är för blyg för att skriva ett gästinlägg, och OsCKar är avundsjuk för han får inte skriva. STORT GRATTIS TILL KÖRKORTET CARRO!! Dessutom har "Operation Eliminate Vitor - OEV" börjat. Första simträningen för i år, och om det inte vore för att jag har lovat Madde att gå så skulle jag stannat hemma! Men men, har man lovat någon så har man.

CrazyCath och Banana hittade igår en hemsida som beskriver olika stjärntecken. CrazyCath skickade min beskrivning:

Scorpio - Possessive, secretive, stubborn/selfish, self-confident, loyal, vindictive, athletic, mysterious, highly sexual, investigative, could be aggressive, sarcastic.

Jonas och jag hade en diskussion förra veckan om vilken färg olika personer är. Min färg blev lila, och här är beskrivningen:

Positiva egenskaper: ambitiös, aristokratisk, konstnärlig, kreativ, dramatisk, gåtfull, extravagant, rättvisa, feminin (?!), oberoende, intelligent, ledare, lyxigt, magiskt, majestätisk, mystiskt, ädel, nostalgisk, stolt, ansvarig, rik, kunglig, hemlig, sensuell, allvarlig, sofistikerad, andlig

Negativa egenskaper: arrogant, skör, grym, dekadent, ensam, melankolisk, sorg, sorglig, dyster, lidande

Min reaktion:
Vissa punkter, visst. Andra punkter, kom igen...

Foto: Arad Hosseini

8 kommentarer:

  1. alla vet att anna j är snyggast i hela trean.

    SvaraRadera
  2. Well said Mr.E
    //GolfbollarIAradsSjö

    SvaraRadera
  3. Jag är MER lila än dig ARad!

    SvaraRadera
  4. Ja Daniel, du är mer feminin än vad jag är. Helt rätt

    SvaraRadera
  5. alla vet att ebba är snyggast i hela trean skulle jag säga!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Oj wow shit kolla någon har skrivit att jag är snygg!

    SvaraRadera
  7. (det var inte jag)

    SvaraRadera