tisdag 1 december 2009

CAPS WAVE





IDAG ÄR DET CAPS-LOCK DAY SÅ JAG BER OM URSÄKT MEN A PROMISE IS A PROMISE. SITTER OCH FÖRSÖKER DESPERAT KOMMA PÅ BRA SAKER MED ENGLISHTOWN MEN JAG MÅSTE ERKÄNNA ATT DET ÄR GANSKA SVÅRT, SPECIELLT NÄR GREJEN VÄGRAR FUNKAR PÅ MAC DATORER ELLER ALLT SOM INTE ÄR INTERNET EXPLORER.

SKIT DET ÄR T.O.M JOBBIGT ATT SKRIVA MED CAPS. TRUST ME. BUT STILL I HAVE TO ADMIT THERE IS A WEIRD KIND OF FUN TO IT.

SKA NU INSTALLERA GOOGLE-WAVE STORT TACK TILL LOVISA SOM SKICKADE EN INVITE!

LETS START WAVING
FOTO: ARAD HOSSEINI

4 kommentarer:

  1. Hej Arad,
    Jag utnyttjar din kommentarspalt för att blogga en smula. För att det ska få sin beskärda mängd relevans till ditt inlägg så ska jag skriva i caps.

    ATT STRUNTA I ATT GÅ PÅ 200-DAGARS VAR DET SMARTASTE JAG GJORT IDAG. EFTER ATT HA SETT DET SENASTE AVSNITTET MED HEROES SITTER JAG HÄR OCH AVNJUTER EN HELT GUDDOMLIG TOMATSOPPA MED ALLT FÖR MYCKET MOZZARELLAOST I. PAPPA HAR FYRAT UPP I SPISEN, OM ETT JAG GÅR JAG UPP OCH LÄSER ÄN BOK VID DEN (PÅ ETT BETRYGGANDE AVSTÅND, FAN VA VARMT DET BLIR). DET SKA BLI KUL ATT FÅ VETA OM ER KVÄLL SLÅR MIN.

    SvaraRadera
  2. jag tror att våran slog din ;)

    SvaraRadera
  3. Hej Farling,
    jag finner glädje i att du har hittat ditt kall i bloggarnas värld. Däremot måste jag hålla med li37 att vår kväll slog din (men att vi saknade dig där, nästa gång jag får reda på att du inte har en kostym så blir jag sur, mer sur än igår alltså).

    SvaraRadera
  4. awesome mannen4 december 2009 10:52

    nuff said ^^

    SvaraRadera