tisdag 10 november 2009

What are the odds?


Världen är extremt liten, och det kan man komma fram till utan att ha en lite "mixed fruit juice" leksak. Hur ofta har ni inte träffat någon, en person ni minst anade, på ett helt random ställe?

Såg The Box tidigare idag med Anna och Lotta, det var flum på hög nivå! Filmen handlade om att en familj får en låda med en knapp. Trycker man på knappen händer det två saker: en person man inte känner dör, och man får en miljon dollar. Och det är väl SJÄLVKLART att karaktärerna i filmen trycker på knappen, annars hade ju filmen typ inte skapats. På vägen hem såg jag Jessie på/i/ovanför/under/inuti/framför/bakom (jag är så jäkla dålig när det gäller prepositioner) tunnelbanan!

11 november imorgon. Skulle varit min födelsedag, men det är mammas! Ja, det är sant, jag är 5 dagar sent född, men är det inte lustigt att vi skulle haft samma födelsedag?

Sitter och testar min kolpenna. Lyssnar på Luck. Äter äppelpaj. Awesome.
Foto: Arad Hosseini

7 kommentarer:

  1. Arad, märker du inte hur hela världen är upp och ner? Hör du inte? Ser du inte?

    SvaraRadera
  2. ja, precis, hör du inte!? ser du inte!?

    +1 comment

    SvaraRadera
  3. hej arad jag tycker att din blogg är bra
    hur mår du?
    jag mår bra
    jag vill också ha äppelpaj (fast utan äpplen i)

    puss och kram paulito

    SvaraRadera
  4. Åh begoo tavalodet mobarak till mamzi från mig!

    SvaraRadera
  5. Från mig med!!!

    SvaraRadera
  6. Finns lite äppelpaj kvar nu, men bara lite! Vad glad jag blir när jag ser att du har hittat hit Pau! Världen är nog ganska upp och ner, men vadå snart tar vi studenten och då kommer allt kastas omkull ännu mer ;)

    Ska säga det till henne, merci fo' yör comments!

    SvaraRadera