söndag 15 november 2009

Sassy Strawberries








Ännu en helg är slut... Några Holländare, och Göteborgare, har varit på besök och tillsammans hade vi flera flum-moments. Dessutom har jag haft chansen att fotografera en handbollsmatch! Vissa bilder är jag ganska nöjd med, men som ni vet så är jag fortfarande i "trial and error" stadiet när jag fotograferar - men snart ska jag gå min fotokurs!

Imorgon gäller det. I'm so exited, that I just cant hide it! På onsdag tar jag sönder min mobil.
Foto: Arad Hosseini

5 kommentarer:

  1. HABIBATI IMORRN FYLLER DU 18 ESHGHI!!!! TAGGAAAAA!!!!

    SvaraRadera
  2. AZIZ SÅ JÄKLA TAGGAAAAATTTT!!!

    SvaraRadera
  3. Arad, såg din blogg först idag! Finfina grejer du!
    Återigen grattis på födelsedagen!

    /marcus
    http://murvelburk.wordpress.com/

    SvaraRadera
  4. Tackar tackar! Din blogg är ju inte så dum den heller ;) helt sjuka bilder du tar!

    SvaraRadera