söndag 29 november 2009

El Clásico

El Clásico på TV! Pappa är på plats och jag är helt sjukt avundsjuk. Jag förväntar mig många bilder när han kommer tillbaka! Vem vill man ska vinna? Real Madrid som knappast är samma lag som det var för något år sen eller Barcelona som har en samling av världens bästa spelare? Barcelona har en mindre spelare men kan fortfarande generera samma tryck, imponerande.

MÅL?! Nej.

Kom igen nu Real ni måste visa att ni inte bara är ett lag med dyra spelare utan att ni faktiskt kan prestera när det väl gäller.

Den här gången kanske det blir mål?

Ännu ett gult kort. Jag kan se Pappas glada ansikte som baseras helt på Barcelonas ledning i mål vilket innebär att jag måste heja på Real oavsett hur situationen ser ut. Friläge och chansen slängs bort!

10 minuter kvar.

1 kommentar:

  1. skönaste e att zlatan får så mkt cred när han bara e framme på ett läge med foten och är allmänt fumlig o seg annars. den som ska cred e kaká som var typ bäst på plan i madrid.

    SvaraRadera