måndag 26 oktober 2009

Muse

Hur ska jag sammanfatta Muse-showen i lördags? De var O.D.Ö.D.L.I.G.A. Helt otroliga! Fantastiska! AweZomeneZZ! Beznez! GAH!

Våra sittplatser förvandlades snabbt till ståplatser efter bara några låtar, då Anders och jag inte längre kunde sitta stilla. Map of the Problematique spelades tidigt in på showen - thank you! Vi hade grymt kul! En minnesvärd kväll utan tvekan och troligtvis den bästa konserten någonsin. Oh thats right.

Minneskortet laggar... alla filmer/bilder verkar ha försvunnit spårlöst - que?! Nej jag råkade inte formatera kortet som jag har lyckats med tidigare... den här gången VET jag att det inte är mitt fel utan det bero på något annat!

Jag lovar att lägga upp bilder, och kanske någon film så länge de inte överskrider max storleken, så fort de dyker upp.

Dont waste your time, or time will waste you.

1 kommentar:

  1. Haha! du får inga kommentarer! eller... nej, ehh...

    SvaraRadera