torsdag 15 oktober 2009

Its an all-nighter


Tagga tagga tagg för nu gäller det! Med det fruktade kemi provet som drar sig närmare och närmare har jag bestämt mig för att göra vad jag oftast inte gör - en all-nighter. Hur kommer det här sluta? Ingen aning, men jag vet hur det kommer börja - att jag intalar mig själv att det här faktiskt kommer funka. Men planen är ju fail proof, eller iallafall så länge mammas äppelpaj (mm....beznez...) och diverse andra sötsaker räcker.

När det väl inträffar? May the sugar be with me.

Foto: Arad Hosseini




5 kommentarer:

  1. haha, lite waste att göra en all-nighter när man ändå inte har några lektioner nästa dag? :P

    Lycka till - Må äppelpajen leda dig genom mörkret!

    SvaraRadera
  2. Då hinner du ju sova imorgon förmiddag istället! :D Lycka till ändå!

    SvaraRadera
  3. Det är nog bättre att sova. Ju mer desto bättre. 1 timme bättre än inget.

    SvaraRadera
  4. äsch, ingen waste bara effektivitet! ;) (not) kommer nog ge upp ganska snart (äppelpajen har tagit slut! PANIK PANIK) och det börjar kännas lite knasigt i mitt huvud. Borde gå och lägga mig innan benzene-ringarna skjuter iväg från sidorna och omringar mig! Flumprat!

    Gah sömn är underskattat

    SvaraRadera
  5. du borde göra en halloween-mask av de där maskerna. T.ex. en Phatom of the Opera-mask :http://www.hollywoodjesus.com/movie/phantom_opera/17.jpg

    SvaraRadera