fredag 23 oktober 2009

Du bestämmer i 1 vecka


Lov lov lov! Känslan av att kunna kasta iväg böckerna dit jag inte kan se dem längre är underbar. Om det bara fanns ett sätt att förvara den här känslan... för det är precis så att jag hade glömt bort hur det kändes att inte behöva göra något speciellt utan bara ta det lugnt. Inte behöva skriva någon uppsats eller plugga inför veckans prov - GAH vad skönt att jag i 1 vecka kan STRUNTA i det som vanligtvis ses som "normalt"!

Planer för lovet? Inga för mig och det är jag väldigt glad över. En dag i taget, det ska vara min filosofi under dessa härliga dagar - men en sak VILL jag få gjort... och det är fotografi. This is the start of something great.

Nu har jag lite detektiv-relaterade saker att göra...
Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar