tisdag 1 september 2009

Full av energi - Ebba


Your most marked characteristic? "Att jag är en sån fiin människa *skrattar* bra personlighet *fortsätter skratta* jag kommer med glädje."

What do you most value in your friends? "Dem e snälla och att de går att lita på! Den är bra!"

Who are your heroes in real life? "Ehm... *kollar på sina naglar* får man välja sig själv? Okej då kör jag på mig själv faktiskt *fortsätter kolla på sina naglar* nej okej någon som har gjort något fint...aaa... nu blev det krångligt...åh! Ehm, *vrider på huvudet* okej Noam Chomsky!"


How would you like to die? "Jag skulle vilja dö... inte så att det gjorde ont helst!"

What is your present state of mind? "Jag känner mig... min mobil ringer. Hej! Hej jag sitter... JAG BLIR INTERVJUAD! Aa, av Arad, har du varit med om något så coolt eller? Jag kommer vara med på hans blogg. Jo, du stör så hej då. *lägger på* jag känner mig glad av att jag blir intervjuad, även fast Emil ringde och störde!

What is your motto? "Ehm... thepaulaman! Vi hade en jättefin slogan-generator "(obs! det är då samma ställe som thearadman kommer ifrån. Thearadman äger thepaulaman)

What would you like to be? "Jag vill bli psykolog tror jag."

What is your principle defect? "Oliver, Oliver, visst är jag HELT perfekt? (Oliver svarar: "Eh, nej.") men vadå, vad är mitt fel då? Ehm jag skulle då säga att jag inte har något fel."

What is it you most dislike? "Jag tycker inte om när människor får andra människor att må dåligt."

What to your mind would be the greatest of misfortunes? "Samma som förra frågan."

What natural gift would you most like to possess? "Det är ju inget coolt. Då skulle man kunna säga typ... jag skulle vilja vara bra på matte... Det är roligare med övernaturliga förmågor! Jag skulle vilja vara skitstark."

Specialfråga (efter förfrågan): Vad är din favoritdikt? "Mätarlarven av Werner Aspenström!"
Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar