måndag 14 september 2009

Batman suit

Funderar ni på att köpa en bra present till en nära vän? Jag har precis fått uppleva den mest, wait for it, AWESOME presenten någonsin! Alla som känner Nicole vet att hennes jizz-person är batman. Så varför inte skräddarsy en batmandräkt?! BEZ?!

Mr.H-face signing out and handing over ze powah to ze beznez-woman.

Shello, this is batman aka nicolicious speakin', How's it hangin? Ni kanske minns mig från aladdin-inlägget, yes? maybe? no? Sitter nu på mitt rum och lyssnar på ljudet av våra kurrande magar i väntan på middag. Vi kanske skulle starta en orkester med kurrande magar? Arad bläddrar igenom nya cosmo, den skenheligaste tidningen man kan hitta i lagliga tidningsställ. Vid första anblick kan man tycka att den objektifierar kvinnan och blablabla, men efter djupare research inser man att den egentligen är skriven av mansbittra feminister som hyser större hat mot Adams släkte än Gudrun Schyman. Det enda tidningen gör är målar upp män likt efterblivna och oärliga neandertalare med hjärnan dinglandes mellan benen, rättvisa måste skipas, det ska vara jämnställt säger alla men varför är det okej för kvinnor att objektifiera män?
Det krävs en revolution! Vem är med mig?....no one?? hepp, då är det bara att dra på sig batmandräkten och bekämpa ondska själv!

4 kommentarer:

  1. Helt rätt. jag är med dig!! men varför är batman en jizz-person? är inte jizz ganska äckligt?
    //Farling

    SvaraRadera
  2. .....batman är den som får mig att JIZZ IN MY PANTS!

    SvaraRadera
  3. jamen det e ju ganska eckligt X)
    //Farling

    SvaraRadera
  4. Nej det är väl helt naturligt? ;)

    SvaraRadera