onsdag 19 augusti 2009

Dance til your feet hurt







En uppdatering krävs, eftersom jag har varit för lat för att uppdatera på ett bra tag. Träffade Daniel och Elisabeth för några dagar sen, vi åkte in till stan och åt brownie med glass! Sweet! Dumma som vi var så trodde vi att vädret skulle vara fint hela dagen men NEJ. Lyckades ändå köpa ett nytt solljusskydd till min kamera (eftersom jag var klantig nog att förstöra den förra, shit happens).

"Clowner" stod utanför Kulturhuset och jag kunde inte stå emot utan var tvungen att ta lite bilder med min kamera!

Har besökt Anna när hon jobbar på Friskis och Svettis och fick se hur det ser ut backstage! Vi träffade också Lovisa S dagen efter, sist vi sågs gick vi i 9:an. Kul! Ryssland var nice enligt henne, Anna höll med!

DANCE! Anna rekommenderade en danslektion, commercial hip hop, och skickade iväg mig på den. Jag lyckades dra med mig Anders, Cathrine, Linda och Caroline. Tillsammans försökte vi desperat följa med, även fast det inte gick så bra ibland... vi tog oss hem till mig där Jocke, Daniel, Alice, Elisabeth och Henrik mötte oss! Till Hannas ära lekte vi "Solen går upp, solen går ner, solen är uppe, solen är nere" - leken.

och GAH (in the bad way) nu är det sista dagen på sommarlovet, but do not fear, för på lördag är det Coldplay med Ze Fantastic Four som gäller, T.A.G.G.A.T!

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. COLDPLAY-TAGG! Gick en dokumentär igår om dem, kan hittas på SVT PLAY!

    SvaraRadera
  2. Ojoj, du har fört min lek vidare. (du märker att jag följer din blogg slaviskt va!!) Kramkram

    SvaraRadera