torsdag 27 augusti 2009

Alla band är förband till Reddest Bluest





Mmmm yeah you diggin' that! Chokladbollar och Reddest Bluest åt folket. Kändes lite konstigt att cykla tillbaka, longboarden var hemma eftersom det fortfarande var blött efter allt regn (och hagel?!), till skolan vid 6... men väl framme var det lätt värt! Måste olja brädan och nej jag kommer inte klanta till det som förra gången och använda motorolja. Lovar!

Dezzutom är det första simträningen ikväll och det kommer ju gå... bra. Har också köpt nya hörlurar till ipoden, och nu ska jag komma ihåg när jag köpte dem så jag kan kolla hur lång tid det tar innan de går sönder. I'll give them one month, tops.

Mina kompisar har bestämt sig för att klippa mig om två veckor. Och det ser inte ut att bli en vanlig klippning utan vi ska samlas för att "experimentera" med mitt hår, som tydligen har makten att fascinera alla! I slutet kommer de att snagga mig. Go for it eller inte?

Snow leopard, nytt program till Mac, släpps imorgon! Exciting!

Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar