onsdag 3 juni 2009

Två tjejer, två personligheter


Your most marked characteristic? "Ehmmmmmm.... det e svårt. *Tystnad* Hallå någon måste svara den här frågan åt mig... eeeh... asså jag är bra på matte."

What do you most value in your friends? "Ehm... *tystnad, yuck-yuck-skratt* Egenskap som jag... att det måste vara lite dummare än mig. Jag måste känna mig superior. Annars, det vanliga. Att man är sig själv, uppskattar min vänskap. Såna där töntiga clichéer."

Who are your heroes in real life? "Asså... levande personer? Inga som är döda? Min hjältar är... ehm... nej inte skriv ehm. Min pappa. (Elisabeth kommer) Men, jag blir intervjuad!

What are you favorite names? "Tjejnamn skulle jag säga, förutom mina egna namn, Clauda, Felice och Lydia. Killnamn skulle jag säga Isac, Gabriel och Vigo."

How would you like to die? "En heroisk och en död som folk kommer ihåg. Jag vill dö känd och hyllad."

What is your present state of mind? "Ehm... nej nej! *Rycker pennan* Filosofisk."

What is your motto? "Nej ehm... det är ingenting från Amalia. So remember when you are feeling very small and insecure, how amazingly unlikely is your birth, and pray that there is intelligent life somewhere up in space cause there is bugger all down here on Earth - Monty Python."

What would you like to be? "Vem jag är idag fast lite bättre. Lite världsvan, lite mer intelligent, lite mer snygg, lite mer allt. Lite äldre, nej förresten jag vill inte vara äldre.

What is your principle defect? "Ehm...nej jag sa inte ehm den här gången faktiskt! Högmod."

What is it you most dislike? "Folk som är bättre än mig."

What to your mind would be the greatest of misfortunes? "Att försöka vara någon man inte är. Förlora det som karaktäriserar en själv."

What natural gift would you most like to possess? "Ehm... nej! Ignorance. Vad heter ignorance på svenska? Likgiltighet och okunnighet."

BONUS FRÅGA, Hur skulle du beskriva ditt skratt? "*Yuck-yuck-skratt* NEJ! Fast med "Y" istället för "HJ". NU ska jag inte säga ehm. Kluckande."



Your most marked characteristic? "Öö... att jag är väldigt framåt. Tror jag..."

What do you most value in your friends? "Att dem orkar med mig och inte de och inte dem, förlåt."

Who are your heroes in real life? "Eeh... jaaaaa.... jag skulle kunna säga Mamma. Nej, min familj och mina vänner. Fan vad chlychigt det blev nu."

What are you favorite names? "Ååååh... killnamn så är det Christoffer och Filip OCh sen tjejnamn så är det Alexandra och Roxanne. Hihi."

How would you like to die? "Jag skulle vilja dö.... lycklig. Fast det är så himla vanligt. Men om jag ska dö olyckligt så ska jag hoppa av Eiffeltornet *Börjar sjunga* Om jag dör lycklig ska jag dö fridsamt i mitt hem. Kärlek är inte värt att dö för. Jo... det är klart. Men stryk det där, jag skulle nog kunna ta självmord för kärlek. Kanske..."

What is your present state of mind? "Finurlig."

What is your motto? "Let us die young or let us live forever."

What would you like to be? "En isbjörn eller brunbjörn. En stor tjock björn med mycket päls som kramar sina andra björn-kompisar och äter mycket."

What is your principle defect? "Jag har svårt att ta kritik. Jag är ganska dålig på att hålla hemligheter också. Jag har tjocka lår och humörsvängningar."

What is it you most dislike? "Claes von Porat, nej jag skojar! Det är deeper than that. Jag hatar, nej avskyr, svamp och skaldjur. Och våldtäkter."

What to your mind would be the greatest of misfortunes? "Åh nej det är kommer låta jätte clychigt. Att förlora någon jag älskar. Att bli riktigt tjock. Det är min värsta mardröm, att bli riktigt fet."

What natural gift would you most like to possess? "Antingen skulle jag vilja flyga eller andas under vattnet. Jag tänkte att skulle leka med fiskarna. Jag tänkte mer Ariel. (Men naturliga då?) Jag skulle vilja vara, asså du vet liten och söt, som alla dras till. En solstråle."

BONUS FRÅGA, Värsta barndomsminne? "Det måste vara... vänta hur långe räknas man som barn, Arad? Asså det ju varit en av alla de jävla gångerna jag har ramlat och slagit mig. Jag hade en ganska lycklig barndom ändå tills jag fick min syster för då var jag inte ensambarn längre. Hallå Arad om du verkligen vill analysera mig personlighet har jag värsta grejen. När jag var runt fyra kanske så var jag i lekparken och så var det några killar som satt där. Så jag satte händer på midjan och vickade lite med rumpan. Och så gick jag fram och sa "Hej, jag heter Fanny, jag är schuu, hur gamla är ni?" Jag var fyra, det säger ganska mycket om min personlighet. Jag var framåt redan då."
Foto: Arad Hosseini

7 kommentarer:

  1. Asså uuuuh... oorka läsa igenom allt det här :>

    SvaraRadera
  2. men de som läser har väl kul (hoppas)

    SvaraRadera
  3. jag tyckte iaf att det var roligt att läsa! ;)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar din blogg skarpt Mr. Happyface. Så glad och full av liv. Du får mig nästan att känna mig ung igen. Kämpa på unga hjälte!

    SvaraRadera
  5. I-I/-\I-I/-\, I3/-\I2I3I20, 5Å I< /-\/\/ /\/\/-\/\/ \/ÄI_ Ä/\/I)Å I/\/73 I-I37/-\?!?

    //F/-\I2I_I/\/6

    SvaraRadera
  6. Så kan man visst heta, unge man. Du borde skämmas över att gå på gamla damer som mig själv!

    SvaraRadera
  7. jag vet vem du egentligen är Barbro, det är du som borde skämmas!

    SvaraRadera